Produkter

Lukk ×

Hjelp og råd

Hvordan legge inn en bestilling

  • Prismatcher dere?

    Vi sjekker priser hver dag over hele Europa, og vi prismatcher mot enhver europeisk forhandler. For fullstendige prismatch-betingelser vennligst se prismatchsiden her:

    Se prismatch-side

  • Tilbyr dere rabattkoder?
    Vi tror på å tilby rabatterte priser hele året rundt og hele tiden. Derfor tilbyr vi ikke rabattkoder, fordi vi allerede har rabattene bakt inn. Vær oppmerksom på nettsider med rabattkoder som tilbyr falske kuponger og koder, de prøver ganske enkelt å få trafikken din som bruker, og disse kodene vil ikke fungere på nettsiden vår.
  • Kan jeg betale gjennom finansiering?
    Vi tilbyr ikke finansiering. Dersom du ønsker å finansiere et kjøp, er det best å snakke med banken din, som kan tilby deg bedre priser enn det et finansieringsselskap gjennom en nettbutikk kan gi.
  • Produktet er utsolgt, når kommer det tilbake?
    Hvis vi har en leveringsdato, legger vi den ut på nettsiden. Om du vil at vi skal gi deg en veiledende dato, så kan vi gjerne gi deg dette hvis du kontakter oss via e-post eller live chat. Du kan fortsatt legge inn en bestilling på nettsiden for produkter som er utsolgt i tilfelle de er nylig lanserte produkter og forsyningen er begrenset.

Etter at du har lagt inn din bestilling

  • Hva er leveringstiden min?

    Leveringstid er 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvor du befinner deg. For mer informasjon, se leveringssiden her:

    Se leveringssiden

  • Er pakken min forsikret i tilfelle tap eller skade?
    Ja, alle pakker er forsikret for mulig tap eller skade, men vi pakker forsendelser slik at de ikke skal kunne bli skadet under transport. Skulle sjeldenheten skje der pakken mangler, vil vi selvfølgelig sende deg en erstatning.
  • Jeg har ombestemt meg og ønsker å kansellere bestillingen min. Hvordan kan jeg gjøre dette?
    Du kan kansellere bestillingen din og motta en refusjon dersom pakken din ikke allerede er sendt. Hvis den har blitt sendt, vil vi forsøke å tilbakekalle pakken slik at du kan motta refusjon. Hvis dette mislykkes, er du velkommen til å returnere pakken for refusjon.
  • Jeg har ombestemt meg og ønsker å kansellere bestillingen min. Hvordan kan jeg gjøre dette?
    Du kan bytte til et annet produkt dersom pakken ikke allerede er sendt. Hvis den har blitt sendt, vil vi forsøke å tilbakekalle pakken slik at du kan bytte til et annet produkt. Hvis dette mislykkes, er du velkommen til å returnere pakken for et bytte.

Etter at du har mottatt bestillingen din

  • Jeg trenger en kopi av fakturaen min. Hvordan kan jeg få en?
    Hvis du mangler fakturaen din, vennligst kontakt oss, så sender vi deg en faktura på e-post.
  • Mitt produkt er defekt, hva bør jeg gjøre?

    Hvis produktet ditt er defekt, vennligst kontakt oss. Om det er innen 14 dager, får du en erstatning, og hvis denne perioden er forfalt får du reparasjon i opptil 5 år etter kjøpet. For mer informasjon, se service-siden her:

    Se service-siden

  • Må jeg registrere produktet mitt?

    Ja, du må registrere produktet for garanti, vennligst gjør dette her:

    Se registreringssiden