14 dagers rett til retur
Hvis du ønsker å returnere produktet ditt, må du kontakte oss via e-post med ordrenummeret ditt, hvilket produkt som er defekt, hva defekten er og også hvordan defekten forekom. Hvis du har noen medfølgende bilder av defekten, vil dette bidra til å fremskynde prosessen. Du vil da få en e-post med returdetaljene sammen med et returnummer. Vær oppmerksom på at all retur er kundenes ansvar, og at du må sørge for at produktene returneres på en beskyttet og sikker måte.
2- til 5-års garanti
Etter 14-dagersperioden vil reparasjonsgarantien bli påberopt, og denne garantien kan vare i 2 år på enkelte produkter og opp til 5 år på andre. Hver produsent eller hvert merke har satt sin egen garantilengde, og denne er angitt på hvert av produktene på nettsiden vår. Avhengig av produsenten du har kjøpt fra vil du ha mellom 2 år opp til maksimalt 5 år på å reparere produktet. Skulle produktet anses som ulønnsomt å reparere (hvor reparasjonen koster mer enn produktet kan kjøpes for), vil du motta et erstatningsprodukt. For å benytte deg av denne garantien må du først registrere produktet hos oss slik at vi har dette registrert for juridiske formål. All informasjon vil bli sendt til deg på e-post. Hvis du trenger en reparasjon, kan du kontakte oss og oppgi defekten til produktet sammen med eventuelle bilder av defekten som du måtte ha, og vi vil deretter utstede et returnummer og detaljer for returen som vil bli undersøkt av vårt team og deretter videresendt til den offisielle produsentreparatøren. Hvis produktet har blitt skadet eller misbrukt, vil dette ugyldiggjøre garantien, og reparasjonskostnadene vil bli oppgitt til deg før reparasjonen finner sted, slik at du kan ta en avgjørelse på om du ønsker å fortsette med reparasjonen.